img

img

Friday, March 4, 2016

RADOSNA VEST Isidori Bjelici se povukle sve metastaze

RADOSNA VEST Isidori Bjelici se povukle sve metastaze

Spisateljica Isidora Bjelica obavestila je pratioce na društvenim mrežama da su poslednji lekarski nalazi pozitivni i da se njeno zdravstveno stanje popravlja.
Foto: Facebook Isidora Bjelica
Nakon višegodišnje borbe sa kancerom, koji se nekoliko puta vraćao, Isidora je uspela da zada odlučujući udarac opakoj bolesti. Naime, spisateljica je putem društvenih mreža, obavestila svoje pratioce da su se, zahvaljujući lekarima, sve aktivne metastaze povukle.
- Od situacije da sam imala preko 70 mestastaza došli smo do toga da nema aktivnih metastaza kako je pokazao današnji pet sken. Sigurna sam da će uz njihovo znanje i vaše molitve nestati u sledećim preventivnim terapijama i preostali neaktivni noduli.
Srećna sam što ce moj život uliti nadu svim onim ljudima koji misle da su gotovi. Dakle nema odustajanja od nade nikada...Moja radost je beskrajna. Hvala vam na ljubavi i molitvama koje je Gospod čuo. Slava i milost Gospodu, Majci Božijoj, Svetoj Petki i Svetom Nektariju na ovom čudu - napisala je Isidora na Fejsbuku.
 http://www.blic.rs/zabava/vesti/radosna-vest-isidori-bjelici-se-povukle-sve-metastaze/m8rms0v

No comments:

Post a Comment