img

img

Saturday, February 6, 2016

NATO I AMERIKA U ŠOKU – GADAFIJEVA ĆERKA PORUČUJE: Ja sam vođa otpora! Osvetiću Libiju, oca, braću i muža!

NATO I AMERIKA U ŠOKU – GADAFIJEVA ĆERKA PORUČUJE: Ja sam vođa otpora! Osvetiću Libiju, oca, braću i muža!

ajsa-gadafi 7657Ćerka Moamera Gadafija će predvoditi otpor protiv NATO-a i terorista. Ajša je izdala deklaraciju u kojoj je navela da je ona sada lider otpora i da se stvara tajna vlada.
Prvi put posle novembra 2011. ćerka Moamera Gadafija, Ajša Gadafi obratila se libijskom narodu preko dva pisma.
Ajša Gadafi postaje novi vođa otpora u ključnom trenutku za zemlju – uoči nove NATO intervencije. Kao general-pukovnik libijske vojske, ona se zaklela na lojalnost cilju svog legendarnog oca i pozvala Libijce da se probude kako bi pobedili, bili uspešni i „vratili vladu Džamahirije“.
Ajša Gadafi garantuje da će narednih meseci oformiti „tajnu vladu“ od „poznatih Libijaca“, koji su odani Gadafiju i koja će delovati kao posrednik u Libiji i inostranstvu. Analizirajući trenutnu situaciju, ona je kritikovala bivšu vojsku zbog toga što je „luda mešavina anarhista“ odlučila da ratuje po principu „borim se za onog ko više plati“.

http://www.intermagazin.rs/nato-i-amerika-u-soku-gadafijeva-cerka-porucuje-ja-sam-vodja-otpora-osveticu-libiju-oca-bracu-i-muza/


No comments:

Post a Comment