img

img

Saturday, December 19, 2015

Dugo sam na zapadu, 20 godina, moje iskustvo





icon Re: Najliberalnije zemlje u EU za imigraciju09.03.2008. u 01:06 - pre 2841 dana i 16h
Dugo sam na zapadu, 20-tak godina pa mislim da sam mozda relevantan da kazem sta mislim a potrudicu se i da budem sto kraci.
I ja sam mislio, pre nego sto sam polazio ovamo, da je na zapadu sjaj, lova na dohvat ruke, voznja dobrih automobila, ali.....
Na zapadu ti jednom rukom "daju" a sa dve ti uzimaju.Kes pare koje dobijas kao platu obicno iskoristis za placanje dazbina, stana,struje, raznih osigurabja koje si obavezan da imas, osiguranja za auto itd,itd.Kada sve to poplacas ostane ti nesto kesa da se prehranis i da cekas kada ce sledeca plata.Vecina nasih ljudi je dosla na zapad da nesto stvori, zaradi nesto novca, kupi dobar auto, napravi kucu ili kupi stan i to je to.Ali nije to tako.....

Da bi sve ostvario sto si zamislio moras podici kredite, auto kupujes na lizing a i mnoge druge potrepsine na kreditne kartice.Ljudi ovde u opste svoj standard ne podizu kesom nego iskljucivo kreditima.Na taj nacinih vezuju za sebe, kao duznike, moderne robove.I dok ljudi otplacuju kredite i lizinge u Srbiji misle kako lepo zive i zaradjuju.Ja vam svima kazem da je sve laz, evropska umija je jedna fasisticka tvorevina koja iskljucivo sluzi za iskoriscavanje slabijih.Sve te vodece sile u EU su svoja bogatstva i nivo zivota napravile posedujuci svojevremeno kolonije i iscrpljivanju istih.Sve te zemlje su izgradile armije stranaca radeci u njihovim fabrikama, na njihovim gradjevinama. Sada se preslo na moderni kolonijalizam.Mi nikada kao narod nismo drugog iskoriscavali, nismo imali kolonije a i ono malo sto smo imali odnosili su nam iste ove "evropske demokrate", stalno nas napadajuci.Nemci sto nisu uspeli u dva svetska rata uspeli su pomocu EU, da komanduju evropom.Onaj ludi Gorbacov, ruseci berlinski zid nije ni shvatao da pusta zlog duha iz boce.Ili je sve znao.....
Zbog svega sto sam ovde naucio relativno brzo po dolasku, odlucio sam da se vratim u moju Srbijicu, samo jos da vratim kredite koje sam i ja uzeo da bih nesto stvorio.Trenutno sam u Srbiji sredjujem neke stvari i pripremam se za svoj trajni povratak,sto ce se desiti vrlo brzo.

Sad ce reci neko "lako je tebi da se sad vracas" ali taj neko treba da zna da ja dvadeset godina od zivota nemam nista, ovde kafu ispijam za deset sekundi (valjda su joj zato i dali ime esspresso) a kod nas se jos uvek kafenise i po pola sata.Iskren sam prvo prema samome sebi pa i prema svima drugima.
Moje je misljenje da kada bi nasi politicari manje krali (neka kradu ali manje) i da kada bi nasim gradjanima obezbedili da mogu svojim radom sebi da obezbede dobar automobil i kucu ili stan, nikada niko ne bi ni odlazio na zapad.Pa mi skoro sve drugo imamo i to su najcesci razlozi zasto ljudi odlaze.Ne bi nas covek imao potrebe da ide bilo gde.

Toliko za sada od mene, ovo je samo moje vidjenje situacije (iz prve ruke) i sa ovim se mozda neko i ne mora sloziti.U svakom slucaju postujem svacije misljenje.
Sve vas pozdravljam.
http://www.horoscope-kamenjeljubica.com
http://www.topastroljubica.com
http://www.vidoitaljubicazec.com


No comments:

Post a Comment