img

img

Thursday, December 10, 2015

Руси доказују – Инвазију избеглица у Европу организовале САД и Енглеска

Руси доказују – Инвазију избеглица у Европу организовале САД и Енглеска

  • Written by  Вести
Руси доказују – Инвазију избеглица у Европу организовале САД и Енглеска

Инвазију избеглица у Европу организовале САД и Енглеска преко твитера

Извор: stockinfocus.ru 18.9.2015.
Аутор: Јевгеније Черних (Евгений Черных)
За СРБски ФБРепортер превела: Нада Љубић

Руски научник Владимир Шалак спровео је сопствено интернет-истраживање.
— Прочитао сам јако интересантан чланак Уљане Скојбеде — «Хроника пропасти Немачке», каже доктор философских наука Владимир Шалак.
— Чланак ме поразио. Пожелео сам да и сам проверим шта се тамо заправо догађа, како се појавила та река избеглица. За извор информација који ћу истражити, одабрао сам мрежу микроблогова Твитер.
Добро дошли у Немачку!
* Зашто, Владимире Ивановичу?
— Твитер најоперативније реагује на сва збивања у свету. Дословце са интервалом од минут после догађаја. У њему су заступљена многа различита гледишта. И, поред осталог, постоји могућност да се дође до многих допунских информација. Ко је конкретно писао, одакле и тд. Трагом «Комсомолке» и ја сам приступио сопственом истраживању уз помоћ метода анализе садржаја.
 http://www.vidovdan.org/info/item/70636-rusi-dokazuju-invaziju-izbeglica-u-evropu-organizovale-sad-i-engleska

No comments:

Post a Comment