img

img

Sunday, April 5, 2015

Ubica supruge iz emisije "DNK": Zaslužio sam smrtnu kaznu !!!

Ubica supruge iz emisije "DNK": Zaslužio sam smrtnu kaznu

Stevan Kojić (29), sumnjičen da je ubio suprugu Žaklinu (26), priznao je da ju je šutirao i tukao, ali je rekao da nije imamo nameru da je ubije.
I pored dokaza koji su izneti u emisiji „DNK“, Stevan nije verovao da su deca njegova. Bio je paranoičan i opsesivno ljubomoran, a sve je kulminiralo u četvrtak kada je surovo pretukao Žaklinu, koja je od batina izdahnula
Ispričao je na saslušanju da je Žaklini, koju je u četvrtak uveče do smrti tukao, od siline udaraca krv tekla iz usta, nosa i ušiju, da se gušila. Od batina je preminula pred njihovo dvoje maloletne dece, uzrasta od tri godine i od 11 meseci.

Osumnjičenom je određen pritvor do 30 dana, a tužilaštvo je predložilo dodatna veštačenja, pre svega neuropsihijatrijsko jer je Stevan i ranije bio sklon nasilju u porodici.
 
Sahrana Žakline
Bivši mladić Žakline Kojić, Ivan Grujić koji je sa njima učestvovao u emisiji „DNK“, nije želeo da pričao o tragediji. Njegova majka je kratko rekla da ne zna ni da li će on ići na Žaklininu sahranu. Žaklina Kojić biće sahranjena danas na seoskom groblju u Brzanu kod Kragujevaca.
- Kaje se. Rekao je da je zaslužio smrtnu kaznu i zabrinut je za decu - rekao je njegov branilac advokat Milovan Stojanović.

Stevana ljubomora rasla je od utorka, posle emisije DNK na Televiziji „Pink“, gde su oni učestvovali sa Žaklininim bivšim momkom Ivanom Grujićem. Kojić je sumnjao da su deca njegova, ali je analiza DNK tada potvrdila da je on otac devojčice i dečaka.

Silvana S, prva Stevanova supruga, juče je bila vidno potresena zbog jezive sudbine ubijene Žakline.
 
Bivša žena: Srećna sam što sam živa, Stevan me je tukao ko zna koliko puta, zato sam ga i ostavila
- Živela sam sa Stevanom tri godine, imamo osmogodišnju ćerku. Otišla sam od njega jer je bio nasilan i verbalno agresivan. Ko zna koliko puta me je tukao, kada sam mu prvi put uzvratila, dobila sam najteže batine u životu. Tukao me je rukama i nogama. Obratila sam se policiji, ali su mi tražili 30.000 dinara za procesuiranje prijave, odustala sam i odlučila da ga ostavim. On je drugi čovek kad mu padne mrak na oči, zbog toga sam i otišla do njega - kazala je Silvana.

Prema podacima Centra za socijalni rad, Stevan je kao dete bio žrtva porodičnog nasilje, otac ga je često tukao, čak mu je deo mošnice zbog toga odstranjen. I on je tukao roditelja pa je zbog nasilja nad ocem 2012. osuđen na šest meseci uslovne kazne.
 

Pooštriti kaznu na 40 godina

Vesna Stanojević, koordinatorka Savetovališta protiv nasilja u porodici, smatra da je uzrok većine ovakvih tragedija patološka ljubomora, a u otkrivanju i lečenju trebalo bi da se uključe porodica, prijatelji i lekari.
- Patološka ljubomora je vrsta paranoje. Umesto što roditelji blagonaklono gledaju na ljubomoru svog sina, trebalo bi da se obrate lekaru - smatra Stanojevićeva.
Naša sagovornica naglašava da je važno da supružnici pokušaju da reše bračne probleme uz stručnu pomoć, a ne medija.
- Iako se u medijima priča stalno o porodičnom nasilju, ubistava je sve više. Ako se nastavi tendencijom kakva ove godine bi u porodičnom nasilju moglo da strada 50-ak žena. Treba utvrditi šta ne funkcioniše, ali mislim da je u pitanju ceo sistem i smatram da za muževe ubice kaznu treba povećati na maksimalnih 40 godina zatvora - kaže Stanojević. A.Ž.A.


Pročitajte još:

 http://www.blic.rs/Vesti/Hronika/548276/Ubica-supruge-iz-emisije-DNK-Zasluzio-sam-smrtnu-kaznu

No comments:

Post a Comment