img

img

Friday, November 28, 2014

NEMAMO NI ZA MLEKO Ovako izgleda život samohranog tate troje dečice

NEMAMO NI ZA MLEKO Ovako izgleda život samohranog tate troje dečice

Đorđe Stanisavljev sam podiže dvogodišnjeg Stefana i bliznankinje Jelenu i Jovanu koje su napunile godinu dana.
Trudim se da budu okupani i u čistoj odeći
Porodica Stanisavljev živi u trošnoj kući u Ulici Titelski red na periferiji Zrenjanina, a deci nedostaje svega osim ljubavi.
 
- Majka mališana živi u Zrenjaninu, dođe da ih obiđe, ali ih samo rasplače, jer im ipak nedostaje - kaže Đorđe.
 
- Već osam meseci sam se brinem o njima. Kuvam im, kupam ih, presvlačim, perem veš. Brinem se o njima bez ičije pomoći. Hteo sam decu i oni me čine najsrećnijim čovekom na svetu. Svoj život jednostavno posvećujem njima.
 
Ovaj 25-godišnjak nije imao lak život, ali ga to nije slomilo. Pokušao je da bude dobar muž, nije išlo i ne krivi nikoga. Istrajan je u nameri da bude dobar otac i ističe da su njegova najveća briga deca. Hteo bi Đorđe više da im priušti, ali skromni budžet to ne dozvoljava.
 
- Trudim se da imaju hrane, bar litar mleka dnevno, da budu okupani i u čistoj odeći, ali nemam da im kupim nešto novo od garderobe. Uglavnom nabavljam od drugih polovne stvari. Najveći problem je loš stambeni prostor i ova oronula kuća koja mi je ostala od majke. Ne mogu da koristim ni kupatilo jer se zbog vlage zidovi urušavaju. Strepim da se noseći zid i krov ne obruše - priča Đorđe.
 
Deca su pre podne u vrtiću „Bajka“, a Đorđe se ne libi svih povremenih poslova jer stalno zaposlenje nema. Izdržavaju se od roditeljskog i dečjeg dodatka, što je 35.000 dinara i nedovoljno za iole pristojan život.
 
- Leti je bilo lakše, ali zima je donela brige o grejanju. U kući nema ni struje, ali spasao me je komšija Oliver Jovanović, koji mi je preko kabla obezbedio struju bez dinara naknade - kaže Stanisavljev. - Na sudu sam se izjasnio da ću preuzeti brigu o njima i nije mi lako, ali verujem da će i za moju porodicu doći bolji dani.
 
 

Pomoć

Svi koji žele da pomognu Đorđu Stanisavljevu, to mogu učiniti tako što će pomoć odneti direktno. Njegova adresa je: Titelski red 28, 23000 Zrenjanin, broj telefona 061 155 16 67.
Moguće je uplatiti i novčanu pomoć, PostNetom (direktno Đorđu Stanisavljevu) ili na račun "Udruženja blizanaca i trojki Srbije", na račun: 340-11008053-03.
Adresa Udruženja je Doža Đerđa 46, 21000 Novi Sad, sa naznakom - donacija za Đorđa.
  http://www.blic.rs/Vesti/Vojvodina/514884/NEMAMO-NI-ZA-MLEKO-Ovako-izgleda-zivot-samohranog-tate-troje-decice

No comments:

Post a Comment