img

img

Wednesday, April 30, 2014

Nocna ljubavna poseta

LIJEPA GLUMICA OPISALA INTIMNI ODNOS KOJI JE IMALA: Ali, čudno je da tvrdi kako je to bio duh?!

Natasha-BlasickStariji čitaoci portala Doznajemo.com vjerovatno se sjećaju naše priče koja je svojedobno izazvala veliku pažnju u čitavoj regiji, pa i izvan nje…
Povezani sadržaj:
NEVJEROVATNA PRIČA SARAJKE: Svake večeri u krevet mi dolazi duhovno biće i tjera me na seks!
Podsjetimo, jedna Sarajka tvrdila je da joj svako veče u krevet dolazi duhovno biće – džin, i da je tjera na intimne odnose i to na različite, pa i perverzne načine. Naravno, mnogi znaju i za priču da je popularna zvijezda Kesha svojevremeno govorila o načinu na koji je dobila inspiraciju za njenu pjesmu “Supernatural” (Natprirodno). U pjesmi se govori o vremenu kada je imala seks sa – duhom!?
Nova priča ove vrste dolazi iz Hollywooda. Naime, Natasha Blasick, ukrajinska glumica s američkom adresom koja je prvu zapaženiju ulogu ostvarila u filmu Death of Devil iz 2009. godine, gostovala je u utorak u emisiji “This Morning” te iznenadila izjavom da je dvaput vodila ljubav s – duhom!
Blasick je iskustva opisala kao ugodna.
- Ležala sam sama u krevetu te osjetila da je netko ušao u sobu. Nisam ga mogla vidjeti, ali sam iznenada osjetila da me dodiruje. Ruke tog entiteta su me gurale protiv moje volje, na sebi sam osjetila i težinu tijela, no odlučila sam se prepustiti jednom nakon što me prošao osjećaj zbunjenosti.
Je li Blasick pritom govorila istinu ili je samo željela na sebe privući pažnju teško je reći…

Preporuka,, procitajte...

GOSPODAR VATRE
Gospodara vatre nazivaju SMEU, on je pola zivotinja, a pola covek, koji leteci para vazduh i oko sebe baca varnice.



On je najblaze receno magijska ptica, spava u planinama i supljim bukvama.A legende o njoj podsecaju na bajke o zacaranom princu, koji je postao krastava azdaja, i kako bi se po opisu njegovog izgleda naslutilo , na scene iz filmova strave.

U gradovima se ne pojavljuje jer ne moze da leti , po verovanju , jer mu smetaju elektricne zice.Postoji opasnost da ih zakaci svojim velikim krilima, a smeta mu zujanje koje se prostira oko zica..Tesko se navikava na veliku buku danasnjeg zivota, ne voli automobile, niti rokenrol...Zbog toga od velike zmajevske ljubavi venu devojke, ali samo one koje se radjaju i zive po zabitim krajevima.U tim zaseocima se i danas radjaju deca sa krilima, nestaju lepe seljancice ili kako je to zapisao nas etnolog, zmajevi umiru u svom ljudskom oblicju, izazivajuci pravu senzaciju medju seljacima.

Zmaj je, kako pise etnolog Svetislav Prvanovic, nastao od ribe ili zmije stare 40 godina, koju do tada nije ugledalo ni jedno ljudsko bice.U zavisnosti od pola, Zmaj i kao demon zadrzava isti pol.U toku noci obilazi naselja i medju ljudima trazi partnera.Kada nadje ono sto zeli , momka ili devojku , ulazi u kucu i u momentu se transformise u prelepu osobu suprotnog pola.Sa odabranim ljudskim bicem provodi strasne ljubavne noci.Pre odlaska ponovo postaje zmijolika ptica i kroz odzak ili kroz prozor nestaje u mraku, dok oko njega na sve strane iskre varnice.


http://www.horoscope-kamenjeljubica.com/e107/page.php?96



No comments:

Post a Comment