img

img

Wednesday, March 11, 2015

SRAMOTA Obezbedio deci milion evra, a ne daju mu boravište u Srbiji


SRAMOTA Obezbedio deci milion evra, a ne daju mu boravište u Srbiji

Francuz Arno Gujon, koji je osnivač NVO “Solidarnost za Kosovo”, ne može da dobije boravište u Srbiji iako je za to stekao uslove.
Žrtva sam papirologije: Arno Gujon
Mladiću koji je deci sa KiM vratio osmeh na lice rešenje problema obećao je lično Nebojša Stefanović, ministar unutrašnjih poslova.

- Uradićemo sve što možemo da pomognemo Arnou Gujonu, koji je za našu zemlju uradio puno - obećao je juče Nebojša Stefanović, kojeg je “Blic” obavestio

Pročitajte još

da Francuz koji već deceniju prikuplja pomoć za decu sa Kosova ne može da dobije boravište u Srbiji.

Od kako vodi organizaciju za pomoć Kosovu, Arno je prikupio više od milion evra pomoći. Oženjen je Srpkinjom, a problem je nastao kada je želeo da dobije boravište.

- Posle više dana mučenja na raznim šalterima, konačno sam dobio odgovor da još nemam pravo da tražim stalno nastanjenje u Republici Srbiji - napisao je Arno Gujon na svom tviter nalogu.

On je za “Blic” objasnio šta ga je to pogodilo.

- Već tri godine živim u Srbiji i tražio sam vizu u maju 2012. godine. Nisam je dobio odmah, već sam morao da čekam decembar iste godine. Zakon kaže da stranac mora da živi tri godine u Srbiji, a meni se zbog kašnjenja one navršavaju tek u decembru - priča Arno.

No comments:

Post a Comment