img

img

Saturday, December 13, 2014

Svi smo SOKIRANI OVIM CINOM I OVAKVIM ODGOVOROM !!!

14. 12 2014.
Moje pitanje Gospodinu Tepesu.
postovani Gospodine, mene interesuje, ko je i zbog cega srusio nadgrobni spomenik mog pokojnog oca Ljubomira Zeca sahranjenog u Lipiku , u Slavoniji, u vreme ratova na teritoriji Hrvatske.
Kontaktirala sam Lipik, i osobe koje rade u pogrebnoj ustanovi su mi rekle da moj pokojni otac tamo NIKADA nije sahranjen !!!
i da takvo Ime i prezime uopste nemaju ....i po njima moj pokojni otac tamo nikada nije sahranjen !!!

Svi smo SOKIRANI OVIM CINOM I OVAKVIM ODGOVOROM !!!

Sahrana je obavljena, na nasu veliku zalost 1968 godine... svi smo prisustvovali sahrani, bilo nas je mnogo..
imam umrlicu izdatu od strane OPSTINE u Pakracu [ LIPIK].. koja je kod mene.
Nije problem da Vam je licno dostavim.
unapred zahvalna
Ljubica Zec

http://www.horoscope-kamenjeljubica.com/e107/news.php

No comments:

Post a Comment