img

img

Monday, December 2, 2013

Zemlja u kojoj sam rodjena,, i prohodala,, zivjela

godinama u Rijeci ,, na RIVi br, 10... ,,, a kasnije u ZAGREBU... nisu mi

dozvolili da se upisem u knjige drzavljana i steknem PRAVO NA

DVOJNO DRZAVLJANSTVO !!!!

NA TO IMAM PRAVO PO ZAKONU..

lijepo su me prosetali,, trazili su dokumeta koja inace nisu potrebna ,,

imala sam i advokata, iz Rijeke u kojoj sam rodjena,, gospodina koji je i

njima [Konzulatu Republike Hrvatske] pisao pismo da po Zakonu imam

pravo upisa

automatski samim rodjenjem....

Nisu mi odobrili..

Veoma sam tuzna,, i danas nakon toliko godina,, slusam samo muziku

Istarsku i naravno .. malo zaplacem,.,, jer je i moja pokojna majka bila DALMATINKA ,, kao i sestra rodjene u istoj drzavi..

TAMO SAM RODJENA..

I kome da se zalim??/

Nije to Drzava koja prihvaca svoje... ona ih odbija..

I trazila sam da me BRISU IZ KNJIGA !!! da nisam nigdje upisana,, i NIKADA nisam niti rodjena tamo.. .

a, on mi j rekao,, bas me briga..

UZAS !!!
Ljubica Zec


More li nam pomoci saka pepela

da se pospemo za sve grije,,

more li nam pomoci ova pokora,

da se volimo ka i prije,

more li
more li, ne zaliveno cvice opet cvitati,
, reci more li ,,

ne zalivano cvice opet cvitati,,
more li, more li,

ovu ugaslu svicu ista uzgati
reci more li

nasu nesritnu ljubav neko spasiti,,

reci moreli,,
reci more li ikad vise,,

more li razmrsiti grob bez korene
tvoja topla ric pomirenja

more li , more li
otopiti duse ledene
tvoja topla ric providjenja,,

Reci more li ista ovu ugaslu svicu opet uzgati,, reci
more li ikad vise, reci more li ikad vise..ihttp://www.vidovitaljubicazec.com/e107/page.php?623

No comments:

Post a Comment