img

img

Wednesday, November 20, 2013

 20.11 2013.

Pevacica Svetlana je umetnica, majka dvoje dece i supruga ubijenog Arkana.

Cime se bavio njen muz to nije bitno za njenu karijeru, niti posao.

ovakvi komentari su cak nepristojni...

http://www.kurir-info.rs/linc-zbog-cece-strahe-bio-si-sa-udovicom-ratnog-zlocinca-clanak-1092883

LINČ ZBOG CECE: Štrahe, bio si sa udovicom ratnog zločinca!

Stars
Autor:
Austrijski mediji osudili uglednog političara jer je prisustvovao koncertu folk zvezde Svetlane Ražnatović i posle se fotografisao s njom
Hajnc Kristijan Štrahe, Svetlana Ceca Ražnatović
Oduševila političara...Ceca i Štrahe
Austrijanci osuli drvlje i kamenje na Cecu!
Samo dan nakon što je Kurir objavio da je najveća balkanska zvezda opčinila uglednog austrijskog političara Hajnca Kristijana Štrahea, tamošnji mediji su burno reagovali na ovu informaciju.

Dodatni prst u oko bilo im je to što se predsednik Slobodarske partije Austrije i na svom Fejsbuk profilu pohvalio fotografijom na kojoj pozira s Cecom Ražnatović nakon njenog fantastičnog koncerta u Beču. Slika je ubrzo već imala 11.000 lajkova i 2.200 komentara, a Austrijance su dočekali novinski tekstovi u kojima se navodi da je „Štrahe iznenadio posetom udovici ratnog zločinca“ i da „Štrahe pozira sa udovicom ratnog zločinca“.

Ne mešajte Cecu

U osudi Štrahea i vređanju folk dive prednjači bečki dnevnik Hojte, koji je posebnu pažnju posvetio Cecinom pokojnom suprugu Željku Ražnatoviću Arkanu, podsećajući da je tokom ratova u bivšoj SFRJ bio lider paravojne jedinice „Arkanovi tigrovi“.
Na sve ovo Štrahe je imao kratak i jasan komentar:
- Ovo je bila bespotrebna medijska farsa. Ceca je predivna i harizmatična umetnica i velika zvezda, koja ne treba da bude umešana u politiku.

Cecu politika ne zanima

S njegovim stanovištem se i složila folk zvezda.
- Svako ima pravo da piše šta hoće. Ja samo mogu da kažem da sam tamo imala božanstven koncert i da je ostalo mnogo ljudi s kojima nisam ni stigla da se upoznam, a želeli su to. O ovom čoveku ništa ne znam sem da je te večeri došao da sluša moje pesme i drago mi je zbog toga. Politika me nikad nije interesovala, ni srpska, a kamoli austrijska. Bavim se najlepšom profesijom na svetu i kroz svoju muziku širim ljubav - rekla je Ceca.

Zavoleo „Beograd“

Podsetimo, Ražnatovićeva je u subotu u krcatoj diskoteci „Piramida“ u Beču održala koncert za pamćenje. Štrahe je tada za Kurir izjavio da mu se veoma dopala.
- Sviđa mi se kako Ceca izgleda. Veoma je simpatična. Lepo sam se proveo i drago mi je što sam mogao da posetim njen koncert. Fasciniralo me je koliko ljudi zna sve njene pesme. Iako ne razumem o čemu peva, mogu da izdvojim pesmu „Beograd“, koja mi se baš svidela - rekao je austrijski političar za Kurir.
Sude mu bez suda... Željko Ražnatović Arkan

No comments:

Post a Comment